Hitit Seramik Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Ülker Yazıcı, bu ayki Fast Company Dergisi'nin Customer Centric ekine konuk oldu.
Fast Company
Ülker Yazıcı, Hitit Seramik'in 30 yılı aşkın bir süredir üretim yaptığını, üretimimizin %60'ının diğer ülkelere ihraç edildiğini anlattı.
Üretim kalitemizin sürekliliğinin bir sonucu olarak Avrupa Birliği ülkelerine Türkiye'den en çok ihracat yapan ilk 3 firmadan biri olduğumuza dikkat çekti.
Önceki dönemlerde satış odaklı politikalar izlendiğinin, fakat bu algının artık müşteri odaklı bir perspektife döndüğüne değinen Yazıcı, müşteri odaklı bir şirket olmanın önemini şöyle ifade etti:
"Sağlıklı büyüyebilmek ve müşteri sadakati sağlayarak rekabet koşullarında daha kolay ilerleyebilmek için bu konuya özen göstermek gerekli. Bu sebeple üretim aşamasından satış ve müşteri ilişkilerine kadar her birimde müşteri odaklı bir anlayış ve kültürün yaratılması ve sürekliliğinin sağlanması üzerinde hassasiyetle durmaktayız. Müşteri sadakati yaratmak üzerine kurulan bir yapının, işletmelere de kendilerini geliştirme, eksikliklerini daha iyi görme ve iyileştirme imkanı verdiğine inanıyorum. Bu sebeple müşterilerimizin taleplerini, beklentilerini iyi anlamaya ve buna göre aksiyon almaya önem vermekteyiz."
Hitit Seramik ailesinin 2021 yılında pandemiye rağmen %25 büyüme gösterdiğinin altını çizen Ülker Yazıcı, aynı zamanda şirketin yeni dönem stratejilerinden bahsetti.